dinsdag 8 juni 2010


This is one of my first knitted things and of course it was for my son. I still like it, even when I made it, I believe, more then 24 years ago. As a matter of fact I keep it with attention in a good condition for it's also a dear memory - in general for marvellous years gone.
I knitted and embroidered it myself. And it was something to enjoy also for my son. I really loved it and still do.
Dit is een van de eerste door mij gebreide dingen en natuurlijk deed ik dat voor mijn zoon. Ik vind het nog steeds mooi ook al heb ik het minstens 24 jaar geleden gemaakt. Ik bewaar het dan ook met zorg daar het in ieder geval een dierbare herinnering is - ook in het algemeen voor die voorbije, mooie jaren.
Ik heb het dus zelf gebreid en geborduurd. Ook mijn zoon hield er van.

5 reacties:

Op 8 juni 2010 om 13:56 , Blogger MamaLezlie zei...

SO sweet. I love the bluebirds! A garment full of great memories, I'm sure.

 
Op 8 juni 2010 om 15:09 , Blogger Lia zei...

Eh, yes, those memories still fill and will my life...

 
Op 9 juni 2010 om 18:15 , Blogger glor zei...

What beautiful work you do.

 
Op 10 juni 2010 om 18:54 , Blogger LiaGovers zei...

Thanks, Glor.

 
Op 11 juni 2010 om 01:22 , Blogger Debra zei...

That is beautiful! I love the little birds.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage